onsdag 13 maj 2015

Spexfoto

Nu händer det saker! Idag har jag åkt fram och tillbaka mellan huset och skolan, bytt om allt för många gånger, sjungit i kören och haft muntligt matteprov. Jag är helt slut. Idag var det dags för spex/skoj-foto i skolan och de flesta i vår klass bjöd på sig själv och klädde ut sig lite. Kul!
Alexandra och jag

Jag och Alexandra körde på hockeyutrustning, sen fanns det killar klädda som tjejer, knuttar med påmålat skägg och skinnkläder, samt mycket annat. Vi tog ett par kort med fotograf, men jag tyckte inte de blev så bra, för man såg inte mina kläder, haha. Hade ju kämpat med att få med mig den där jävla utrustningen till skolan på moppen och gått runt och svettats i den liksom. Men jaja..
(Ett av våra egna foton) Jag, Jonatan (i hjälmen), Axel, Viktor, Emelie, Ellen, Elmer
Nu är jag med Benjamin och kollar på Better call Saul. Han ska sova här inatt, så kan tänka mig att det blir ett antal avsnitt till ikväll, haha. Sjukt bra serie förresten! Rekommenderas starkt! 

Imorgon är vi lediga och jag har planerat att starta igång en uppsats, vi får se hur det går... Ska även börja packa lite, för på måndag åker jag till Polen med skolan. Är inte så taggad för resan, men hoppas att den blir bättre/roligare än jag föreställer mig.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar