onsdag 27 maj 2015

Veckan hittills

Hej! Nu är det onsdag och halva veckan har gått! 

I måndags gick jag till skolan lite tidigare än vanligt och gjorde en labb. (NP -no) På eftermiddagen var jag med Emelie och bara låg framför tv:n typ. 

I tisdags hade skolan operation dagsverke och jag sjung, liksom föregående år, i kören, för att på så sätt samla in pengar till välgörenhet. Vi övade hela dagen och på kvällen hölls en konsert. Eftersom jag var (och är) väldigt förkyld var det en väldigt jobbig och krävande dag, men den avslutades iaf bra, med att jag åkte till Benjamin, åt baconmackor framför en film och sov där! 

Idag var jag först i skolan där jag bla gjorde ett prov (som jag försöker sluta tänka på för tillfället), vilket var det sista för terminen. Så skönt! Skickade även kn två uppsatser förut, så nu har jag bara en (ganska obetydlig?) grej kvar i skolan innan lovet. 

Efter skolan var jag med Benjamin och vi åt jättegod middag hos hans farmor. Mysigt! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar