söndag 14 juni 2015

2 Födelsedagsfiranden


Firande 1
Gårdagen var den första dagen på sommarlovet och det blev en riktigt bra dag. Först var jag bara hemma och städade så jag skulle slippa få anfall så fort jag såg mitt rum. Halv sex åkte jag till John O och firade hans 19årsdag med killarna. Det var jättetrevligt, det var allt för längesen jag träffade dem! Vi åt mat och umgicks, men jag var tyvärr tvungen att kila redan efter presentöppningen, för att hinna till nästa firande. (hade tyvärr inte med kameran här)

Firande 2
Emelie 

Vid halv åtta/ åtta dök jag upp vid lokalen där tjejerna (Amanda, Ebba, Ellen, Alexandra, Olivia och Emelie) höll hus. Vi firade Emelie (som fyllde 16 förra veckan) med mat, tårta och presenter. Presenterna var uppskattade, vilket var en väldig tur med tanke på att jag köpt dem! De bestod av ett par dödligt snygga trosor, en stor supermysig kofta, en kexchoklad och ett kort, skrivet på en kartong! Haha! 
Provning av presenter (censurerad version här på bloggen dock..)
Glad över sitt fina kort.. ;)

Vi hade en bra kväll, spelade lite spel och så. Det var kul, men ännu roligare blev det när stackars Emelie tappade det som var kvar av tårtan på det nystädade golvet vid kvällens slut. Haha. 
Olivia


Ellen och Amanda (förundrade över poseringen med trosorna) 





Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar