fredag 19 juni 2015

90 år

Jag tänkte och tänkte, men kunde verkligen inte komma på vad jag gjorde den sjuttonde (i onsdags), men sen slog det mig: jag var på kalas. Det var trevligt, jag var tillsammans med släkten på en restaurang och åt jättegod skaldjurssoppa och en grym efterrätt, bestående av créme brûlée, glass och bär. Födelsedags"barnet" var min gamlefarfar och fyllde 90 år. Galet! Han är så himla gullig, vill också vara så när jag blir gammal!

På kvällen när jag kom hem, kom Emelie till mig. Vi pratade om massa saker och sen gick vi och lade oss (för hon skulle jobba dagen efter). På morgonen, då min kära väninna var uppe med tuppen, mådde hon inte så bra, så hon stannade hos mig. Vi kollade på en gammal film och lite så! 

På eftermiddagen drog jag till Benjamin ett par timmar innan han skulle iväg, och på kvällen låg jag bara hemma och kollade på en serie tills jag somnade. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar