torsdag 11 juni 2015

Sista veckan!

Hej! Den här veckan är den sista veckan i grundskolan för oss. 
Det känns egentligen lite onödig, men den har ändå varit ganska bra.

I måndags började vi (klassen) dagen med att måla en banderoll. På fredag, när vi ska till niornas avslutnings"fest" ska alla klasser hålla upp varsin sådan. När vi hade målat klart åkte vi till stan och körde laserdome. Det var inte jättekul, för det kom massa barn och spelade med oss. Men men! 

På tisdagen hade alla i vår klass ledigt, medan vi som ska sjunga på avslutningen repade i kyrkan. 
På eftermiddagen var jag med Kalle och Benjamin hos Kalle, kollade på film och åt chokladbollar. Sen åkte jag och Benjamin till mig, mys! 
På onsdagen (igår) rodde klassen och spelade flaggfotboll, men jag var inte med för jag höll Alexandra sällskap. (Hennes knä var dåligt) Det var rätt tråkigt...
På eftermiddagen åkte jag in till stan och köpte presenter till Emelie, som ska ha kalas på lördag. Var dock nära att ta dem själv...
Idag har vi haft en bra dag! Vi började med att gå in i en gympasal full av uppblåsbara saker. Vi sumobrottades i jättestora dräkter, hoppade i en hoppborg, körde bungyrun (man springer med en lina i ryggen) och sköt fotbollar genom en sån där vägg med hål i. Efter det gick vi ut, körde frisbee, brännboll och beachvolley. Roligt! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar