tisdag 16 juni 2015

Släktkalas

Hej! Idag är det den 16:e och jag har inte bloggat på ett par dagar eftersom jag har sovit hos Benjamin, så tänkte uppdatera er lite!

 I söndags hade jag släktkalas. Vi grillade lite och hade det allmänt trevligt. Jag och Benjamin tog på oss ansvaret för efterrätten som bestod av marrängsviss (eftersom jag var trött på tårta), som tur var blev den bra, man lever ju lite farligt om man lämnar matlagning i våra händer... Efter efterrätten öppnade jag presenter och det var massa bra grejer som en väska, pengar och presentkort och massa "skämtgrejer", som en voodoodocka, ett utgrävningskitt och en sovmask med ödleögon på! Kul!

Doris
Presentöppning (blommorna stod i köket, så fick visa upp påsen istället)


Pepsi



Efter kalaset åkte jag och Benjamin till honom, kollade på en skräckilm (som inte var jättebra) och sov där. Det var en väldigt bra dag: bra väder, bra människor, bra presenter, men lite tidig frukost på sängen, haha men jag var supernöjd ändå, så ska inte klaga!

♥ ♥ ♥

Igår började Benjamin jobba, men jag låg kvar och sov tills han kom hem typ. Sen var vi hos honom hela dagen, spelade lite dataspel och så. På kvällen kollade vi på den nya Svampbob-filmen (haha, ja, ni läste rätt) och åt massa gott. Mysigt!

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar