tisdag 28 juli 2015

Askungen, rymdmaskar och kläder

Hej hej! Nu sitter jag på bussen, påväg hem från stan. Åkte in själv för att köpa träningskläder och trosor, men hittade inte jättemycket tyvärr. Det blev en sport-bh, en tränings-T-shirt och en vanlig T-shirt (kunde inte hålla mig, haha)! 

Helgen har varit bra. I lördags var jag med Benjamin och sen gick vi till Emil och umgicks med lite kompisar där. Vi åt pizza och kollade på en asdåligt skräckfilm om aliens som såg ut som maskar... Haha. Sen sov jag och Benjamin ihop! 

På söndagen åkte jag hem till mig och var hemma hela dagen, jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde. Minns bara att jag nästan inte kunde sova den natten och låg vaken fram till typ sju på morgonen. Asjobbigt!

Igår (måndag) åkte jag till Benjamin när jag vaknade. Vi fixade lite ärenden och sen åkte vi hem till mig, åt och kollade serier på Netflix

På kvällen (när Benjamin gått) såg jag och familjen på Cinderella (2015), som alltså är ÄNNU en (otecknad) version av Askungen. Den var fruktansvärt dålig. Hela filmen var rätt lam, alla skådisar var också rätt lama. Replikerna var cheesy as fuck och varje gång någon sa något var personen i fråga tvungen att sucka. Allt kändes väldigt "cringe", man blev lite obekväm av att se den. Så, ja, den sög.

Nu ska jag hem, äta lunch och vinbärspaj, städa, duscha och sedan får vi se vad som händer! 
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar