måndag 20 juli 2015

En lugn helg

Den här helgen har varit bra. Jag har uppskattat all ledighet så mycket mer nu medan jag har jobbat. (Har en vecka kvar fr.o.m imorgon) I fredags åkte jag till Gustav och var där några timmar på kvällen. Jag gav honom en liten grej, för han fyllde år, men annars bara hängde vi. Mycket trevligt! 

Igår kväll (lördag) kom Benjamin hit och vi åt jättegod grillmat med familjen, framför en film som var väldigt bra och sorglig. (Såg dock inte klart på den eftersom den gick på tv, så det var asmycket reklam osv osv. Men får kolla klart någon dag snart!) Efter det (och lite glass) kollade jag och Benjamin på en annan film som man blev glad av, innan vi lade oss. Mysigt!


Idag har jag/vi inte gjort så mycket. Jag och Benjamin gick ut en stund imorse och hittade världens sötaste och gosigaste katt, som vi satt och klappade allt för länge. Det var typ dagens höjdpunkt, haha. Nu på kvällen har jag bara kollat på en serie med mamma och pappa. Imorgon blir det jobb!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar