fredag 24 juli 2015

Jobbat klart!

Hej hej! 
Nu är veckan näsan slut och jag har jobbat på som vanligt. I början av veckan hände inte så mycket efter jobbet, kollade mest på Netflix med mamma och pappa, haha. Men igår var jag med Benjamin, vi träffade lite kompisar en stund och sen bara gick vi hem och tog det lugnt ett par timmar innan vi lade oss.

Jag sov hur gott som helst inatt och vaknade upp till klockan, med ännu en arbetsdag framför mig. Det var sista dagen på jobbet idag och allt gick bra. Det ska bli riktigt skönt att vara ledig nu, vila upp sig lite innan skolan kommer.
Mina planer för de kommande dagarna är egentligen inte så roliga. Jag ska fixa med nödvändigheter, som att städa och åka in till stan, för att köpa lite träningskläder, underkläder och annat man kan tänkas behöva. 


Nu ska jag äta lite välförtjänt glass framför någon film och somna lite för tidigt. Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar