torsdag 9 juli 2015

Kontraster

Efter jag hade skrivit gårdagens inlägg började det strömma in folk på jobbet. Det var stressigt och jag sprang fram och tillbaka och gjorde grej efter grej om och om igen. De sista två timmarna var ganska lugna, men innan det hann man knappt sitta ner alls. När jag kom hem var jag helt slut och hade ont i kroppen, men det gick över efter lite vila! 
Vi åt god mat hemma och sedan kom Benjamin. Vi kollade på en grym film (tror den hette Man on fire) och sov här. Mysigt! 

Idag var arbetsdagen raka motsatsen till vad den var igår. Det var nästan inga där, så det var knappt något att göra. Det bästa hade egentligen varit om det var något mellanting! 

Imorgon är det fredag och sista jobb-dagen på första veckan. 
Jag ska ha tjejkväll/kalas på kvällen, så det blir nog en bra dag!
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar