söndag 12 juli 2015

New in

Hej hej!
För ungefär en timme sedan kom jag hem från en heldag i stan. Jag gick fram och tillbaka och visste inte riktigt vad jag skulle ha, innan jag kom på det: Svarta jeans! Jag är en sådan person som vill ha supertighta, tunna byxor med hög midja och massor av stretch i (så det blir typ jeans-tights), vilket gör det extremt svårt att hitta något i en värld som älskar utsvängda ben och loose fit för tillfället. MEN jag lyckades hitta ett par, mot alla odds! Förvånansvärt nog var det på GinaTricot, affären vars jeans man redan som barn får lära sig att undvika till varje pris. Galet, men bra, för det har gått allt för lång tid sen mina favoritjeans gick sönder nu.

Jag köpte även en grå topp, som verkligen är en av sitt slag i min garderob. Inte på grund av färgen, utan halsen. Jag tycker egentligen inte alls om hög hals på tröjor, men den här funkade ändå, och var väldigt skön, så den fick hänga med hem! Det sista jag köpte var en present, men jag vågar inte sriva vad det var för något ännu.. ;)
Nu ska jag snart till Benjamin och äta middag. Mysigt!
Man får ju passa på att njuta av helgen för imorgon är det måndag och jobb igen!

 Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar