fredag 17 juli 2015

Vecka två avklarad!

Hej hej! Idag är det fredag, Gustav fyller 18 och jag och Benjamin har varit tillsammans i 10 månader. Det ni! 

Ännu en arbetsvecka har passerat. På dagarna har jag slitit och på kvällarna har det mest blivit film och massa te. Några dagar har jag varit med Benjamin och igår träffade jag Emelie en stund. 

Jobbet är fortfarande okej, trots att det blir lite stressigt ibland. Idag var det bra, men igår kom det in otrevliga kunder så jag blev lite irriterad. Går inte in på detaljer om det, men de blev typ arga på mig för saker jag inte ens kan rå för och jag hade inte gjort något fel. Det är väldigt tråkigt att folk ska ha en dålig attityd mot en utan anledning.

Även idag var det någon som snäste till mot mig, för att hon fått vänta på sin glass i 5min, när cafét var fullt med kunder som skulle ha mat och fika. (Ska tillsäga att jag inte ens är den som har hand om glassen) 

Oh well! Nu är det åtminstone helg, äntligen och nästa vecka är den sista innan jag går till baka till att vara ledig igen! Det ska bli skönt, håller tummarna för att det blir lite sol då..

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar