torsdag 6 augusti 2015

Djävulsk pasta

Hej på er! Igår kom Emelie hit någon gång på dagen/eftermiddagen och vi kollade på The Shining. Sen åt vi jättegod grillmat och bakpotatis med min familj, och efter det satte vi oss och pratade samt lyssnade på "Creepy pastas", haha. Vi somnade till någon dålig film Netflix trodde jag skulle gilla, och vaknade upp ganska tidigt, väldigt trötta imorse. 

Idag åkte vi in till stan. Jag hade en del grejer att kolla efter, men det slutade med att jag bara kunde bocka av två grejer från listan. Oh well, det är ju något i alla fall! Jag köpte fem par jättesöta trosor (i favoritaffären, såklart) och en eyeliner. 
Vi lunchade i stan också, åt pasta. Portionerna på det stället är ganska stora så jag orkade knappt en halv och innan jag visst ordet av var jag så mätt att jag började svettas och må jättedåligt. Betalade skitfort och sprang in på en toalett, nästan helt säker på att jag skulle spy, men det blev inte fallet, som tur var. Istället satt jag där och samlade mig en stund. Skönt att komma ifrån allt mat-os. (tur för mig var givetvis att det endast luktade rengöringsmedel där jag hamnade)

Nu på kvällen har vi (jag och Emelie) bara chillat hemma hos mig. Vi kollade på våra gamla filmer, som vi gjorde i 4:e-7:e klass. Hur kul som helst, men ändå lite jobbigt att kolla på...

Nu är jag ensam igen, och kollar på Youtubefolk typ. Planerar att krypa ner i sängen och kolla på en film Benjamin rekommenderade strax. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar