måndag 3 augusti 2015

Doppat i choklad

I förrgår var jag hemma och kollade på film och stand-up med mamma och pappa. Vi åt god kvällsmat följt av frukt och bär, som vi doppade i smält choklad. Jättegott! 

Igår var jag hemma nästan hela dagen, men framåt kvällen var jag riktigt uttråkad och rastlös, så jag gick ut och tog en promenad. Jag vet inte hur långt jag gick men jag promenerade i ganska rask takt i kanske en timme. Skönt, men alldeles för svettigt för både min smak och kläderna jag hade på mig. (Pyjamas i princip) 

När jag gått hem, duschat och bytt om drog jag till Benjamin. Vi hade en jättemysig kväll med film och så. Jag sov där och idag tog vi sovmorgon innan vi beslöt oss för att åka och köpa en pommestallrik att dela på. Vi satt på en uteservering och åt i solen. Bra start på dagen!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar