tisdag 25 augusti 2015

Gympaskor och mjukisbyxor, har jag tappat det?

Igår var det måndag och därmed dags att återvända till skolan. Dagen var helt okej, vi hade diskussionsövningar, fick information om skolmail osv. Efter skolan åkte jag och Melina in till stan, för jag skulle köpa ett par mjukisbyxor till hajken och hon skulle köpa pasta. I stan mötte jag upp Benjamin, och när vi sagt hejdå till Melina gick vi och tog en spontan-sushi ihop! Mysigt! 


Innan vi åkte hem köpte jag en liten present, och sedan väntade bussresa, följt av Elementary och Arizona hemma hos mig. 

Idag ska jag inte komma hem till min mysiga säng för att sova. Idag ska jag inte heller sminka mig eller ta på mig fina eller ens relativt anständiga kläder. Idag ska jag vara ful och sova i tält, för idag ska vi hajkaCamping, hajk, att vara ute i naturen över lag är verkligen inte min grej, men jag hoppas att det blir okej och framför allt blir ett tillfälle att lära känna alla lite bättre!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar