fredag 14 augusti 2015

Sommardagar

Hej! Just nu ligger jag i en soffa och är hur trött som helst, men jag mår bra. Jag är hos Benjamins mamma, åkte hit igår kväll och umgicks med hans lillasyster i några timmar, innan de andra kom hem. Själva Benjamin kom inte förrän sent, han hade varit borta ett tag så det var kul att se honom.

Idag sov vi länge och började dagen med frukost i form av hamburgare, bacon och pommes. SÅ gott! Vi spenderade större delen av dagen med att gosa med familjens nya hund ochpå eftermiddagen åkte jag in till stan för att kolla på Gustav och två av hans kompisar när de uppträdde (hip hop) på Kulturkalaset. De var jätteduktiga och det var fint väder och god stämning i stan! Det var några kompisar till mig där, som också skulle kolla på Gustav så vi stod där i solen, åt gratis glass (som folk gick och delade ut) och hade det bra! Trevligt!

När jag var klar där åkte jag tillbaka till Benjamins mamma och gick ut med hunden (ihop med Benjamin och hans syster), för att sedan äta jättegod grillmat. Lite senare tog jag och Benjamin en promenad till affären och köpte lite gott som vi åt till en film nu på kvällen. Mysigt!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar