måndag 17 augusti 2015

Tillbaka!


När jag packade för att åka iväg några dagar packade jag för vädret som varit den större delen av sommaren. De enda shortsen jag hade med mig var pyjamasshorts, så när det helt plötsligt sprack upp och var jättevarmt visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. 

Haha, trots att jag inte hade så mycket sommarkläder med mig hade jag/vi det jättebra. Vi lekte mest med hunden som var hur go som helst, jättesöt och sprallig, som valpar ska vara! Förutom det kollade jag och Benjamin på en serie, (om typ superhjältar) den hette Powers. Vi såg en säsong, men den var från 2015 så det fanns inte fler. Den var bra!

Idag började vi (jag och Benjamin) dagen med att vara hundvakt ett par timmar, och vid halv fyra började vi åka hemåt. Vi gjorde ett stopp på vägen och åt lite lunch (sushi) och sedan åkte vi raka vägen hem i en jättevarm buss.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar