fredag 28 augusti 2015

Vilse i fel del av stan

Hej! Nu är jag äntligen påväg hem efter en del strul med bussar. Jag hamnade helt fel, och det är faktiskt något som inte alls var mitt fel så jag känner mig inte dum, irriterad, trött osv dock. Busskaoset resulterade i en kanske 40min (+?) längre resa än vanligt, så nu längtar jag verkligen hem efter myskläder och en kopp nybryggt kaffe!

Idag var vi tillbaka i skolan och spenderade dagen i grupper tillsammans med tvåor och treor. (Treorna ledde dagen) Först var vi i skolan och gjorde lite lekar/tävlingar, vilket var helt okej. Vårt lag vann, så nu är jag ett fint pris (en klubba) rikare!

Efter lunch gick alla grupperna ner till en fotbollsplan och höll på med massa olika stationer där. Några av grejerna var lite "mildare" versioner av vad som kommer komma på nollningen sen. Är ärligt talat rätt osugen på nollning, men vad ska man göra liksom? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar