fredag 18 september 2015

Ett år tillsammans

Igår var det torsdag och på dagen var jag i skola, hade matteprov som jag stressat över och pluggat (för mycket?) inför. Men som tur dag hade dagen på olika sätt ordnats så att vi kunde sluta direkt efter provet. (Vilket innebar en skoldag mellan 9-11.10) Efter skolan matchade mina bussar inte alls varandra så det tog mig ca 1h mer än vanligt att ta mig hem, där lite läxor väntade.

Ja, igår var det torsdag, men det var inte vilken torsdag som helst. Det var torsdag den sjuttonde september, dagen då jag och Benjamin kunde fira ett år tillsammans

Vi möttes i början av kvällen och åkte in till stan tillsammans. Sedan åt vi på Texas Longhorn, på en inglasad uteservering med mysig belysning och värmeslingor som gav allt ett varmt ljus. Det var jättemysigt tycker jag! Maten var god, personalen var bra, det var lyckat helt enkelt!

När vi ätit klart gick vi ut i kylan och mörkret för att ta oss till Condeco, där vi satte oss i två stora fåtöljer med varsin latte. Det var en jättebra kväll och vi avslutade den med att sova ihop. :)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar