söndag 13 september 2015

Kallt och ruggigt

Hej! Det är söndag, kallt och rått. Hösten är verkligen här. Jag har spenderat helgen framför serier, under täcken i raggsockar, tjocktröjor, med Benjamin. Han kom hit på fredag eftermiddag, och åkte hem någon gång på dagen igår. Då drog jag och mamma och kollade på min kusin som hade hockeymatch/cup. Efter det köpte vi hem god mat och snacks. Kvällen spenderade jag med pistagenötter, gitarrspelande och sång.


Inatt kom Benjamin hit igen och vi slökollade på Netflix och sov här. Imorse gjorde vi amerikanska pannkakor ihop och bara tog det lugnt. Det är ju trots allt söndag! 

Vi träffade Isac en stund förut och lite efter det åkte Benjamin hem. Så nu är jag ensam och ligger i soffan och fryser. Imorgon är det måndag igen och jag har både bra och dåliga dagar framför mig. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar