onsdag 30 september 2015

Klassfoto

Hej! 
Idag är det onsdag, men denna, liksom de senaste, kunde inte spenderas hemma hela dagen. 
Det var nämligen så att vi skulle ha klassfoto halv nio imorse. 

Jag gick upp tidigt, åkte iväg tidigt, men hann knappt (pga buss-strul). Det hela slutade med att jag sprang in helt andfådd i rummet precis när fotografen skulle trycka av. Till skillnad från mig, hann inte alla dit, inte ens med rufsigt hår och rosiga kinder. De som kom en dryg minut efter mig fick inte vara med alls. Väldigt tråkigt!
När vi tagit foton åkte jag hem och pluggade framför vänner. Jag åt massa gott också: först en Billys-pizza (något vi ALDRIG har hemma, så jag såg det som lyx att köpa en sådan, haha) och ett par timmar senare amerikanska pannkakor med frukt, som min syster gjorde till oss!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar