söndag 27 september 2015

Lördagskväll med klassen

Hej hej! Nu ligger jag i soffan och kollar på Vänner, jag gjorde nyss lite matte och ska om en stund ut och göra en idrottsläxa. Inte så kul, men det är skönt att få undan sådant!

Igår var jag med Benjamin på dagen. Vi sov hos hans mamma och spenderade dagen med att titta på en cs-match, som faktiskt var riktigt spännande! Vid fem-tiden tog jag och Benjamin följe en bit med bussen och sedan åkte han hem och jag till en klasskompis, Emma.

På kvällen åkte de flesta från klassen hem till Emma. Först, när vi kom dit, runt sex, beställde vi lite pizza och sådär. Vi hade inga konkreta planer på vad vi skulle göra sen, men det slutade med att vi dansade hela kvällen och bara hade det allmänt bra. Det var en rolig kväll, väldigt lyckat! 


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar