onsdag 23 september 2015

Uppbokad dag

Onsdag, min studiedag, var lite för uppbokad idag. Jag gick upp och åkte till skolan på morgonen, där jag satte mig tillsammans med några andra och höll på med ett grupparbete. När vi var klara åkte tre av oss till stan och tog en kaffe typ, sedan gick vi bara runt, pratade och fördrev tiden innan det var dags för mig att ta en buss tillbaka till skolan, för att ha mentorssamtal.

Samtalet höll på i runt en halvtimme och var inte så "seriöst", för vi har ju knappt hunnit göra något i skolan än. Det handlade mest om hur man trivdes och så! När jag var klar i skolan mötte jag upp Benjamin och vi tog en sushi ihop. Vardagslyx! 

Nu är jag på väg hem och jag ska försöka plugga lite innan det blir för sent, men först blir det nog en kopp kaffe med mamma och lite så, för jag är supertrött!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar