söndag 18 oktober 2015

En härlig, snuvig helg

Den här helgen har jag varit superförkyld med halsont, snuva och öron fyllda med imaginära bomullstussar. Trots det har jag haft det väldigt bra.

I fredags åkte jag efter en stressig kväll med plugg hem till Benjamin och sov där. Vi tog en sovmorgon och började dagen långsamt med god frukost och te. Sedan köpte vi med oss lite snacks och åkte till mig, där vi spenderade resten av dagen och kvällen. Vi kollade på serier och filmer, åt chips och tog det lugnt bara, mysigt och skönt för mig som kände mig lite sjuk! 

Idag började vi kolla på en serie som heter Empire. Den verkar rätt bra tycker jag! Vi försökte börja kolla på en ny serie igår och vi gav två stycken ett försök utan att "klicka" med någon, så det var kul att hitta någon sevärd nu! 


Vi låg i soffan med täcke och kuddar nästan hela dagen och kollade på serien och åt pizza och halstabletter, haha. Mysigt! Jag körde hem Benjamin för ett par timmar sedan och sen dess har jag bara druckit massa te i princip. Jag gör vad jag kan för att friskna till snarast möjligt!

Imorgon är det måndag igen, men jag tror att den här veckan kommer gå fort. I skolan ska vi nog främst starta upp nya grejer, på onsdag har vi återträff med de gamla skolkompisarna för att bl.a. titta på EKAM-bilderna och på lördag ska vi (jag och några av tjejerna) nog till Liseberg och titta närmare på den där Halloweengrejen de ska hålla i år. Sedan är det lov och jag längtar SÅ mycket!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar