lördag 3 oktober 2015

Helg!

Hej! Jag vaknade precis, men har inte orken att ta mig upp än. 
Ligger mest och hoppas att frukosten står på bordet när jag väl kommer upp.

Igår var det fredag, som hela dagen kändes som en tisdag. Det därför blev en glad överraskning att slippa gå upp sex-halv sju idag. Trots att jag kände mig något veckovild hade jag en bra dag igår. 
Efter skolan gick jag och köpte ett par nya skor, Timberlands. Jag har velat ha dem länge men det har inte blivit att jag köpt dem. Fram till i torsdags hade jag i princip glömt av det, men när jag plötsligt blev påmind kände jag att det var lika bra med ett impulsköp! Jag är grymt nöjd nu, det är jättesnygga, men måste tyvärr vänta tills det blir lite kallare med att använda dem.


När jag kom hem pluggade jag (eftersom jag inte ville ha så mycket läxor över mig på söndag, när jag ska vara med Benjamin). Det var mindre roligt, men vägdes upp av att jag på kvällen var med tjejerna och fick chansen att ventilera mig lite, haha! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar