fredag 9 oktober 2015

Helgdagbok

Jag kanske borde döpa om bloggen till "Natashas helgdagbok", för ärligt talat är det ju det den blivit. Tyvärr, ska jag passa på att tillägga, men skolan står lite i vägen.

Den här veckan har varit bra och dålig. Det har varit äcklig mat i bamba, jag har pluggat massor inför ett prov som visade sig vara mer av ett läxförhör, och jag har hållt ett engelskatal om ingenting. MEN jag har även varit med Benjamin och haft ett par supermysa kvällar där, samt köpt en fantastisk sub (som jag åt likt ett djur på bussen idag).

Det har hänt mycket i skolan, men ändå ingenting egentligen. Man blir stressad över alla smågrejer som ska göras, så när helgen kommer vet man inte var man ska ta vägen. Skönt är det i alla fall, med helg. Lördagar har sällan varit så uppskattade som nu!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar