måndag 12 oktober 2015

Jobbar på

Måndag. Jag kickstartade veckan med en otroligt överhypad inställning till ingenting imorse. Var den kom ifrån vet jag inte. Vad jag vet är att jag langade skrattretande rim till egenproducerade live-beat. Fantastiskt produktivt. Efter det kom lite stress och väldigt tunga ögonlock. Måndag.

I skolan slet vi på. Vi fick lite ångest när responsen på pågående projekt var lite för negativ. Vi fick upp en glimta hopp när matteläraren sa att ca halva kursen gått redan. Vi blev glada över pyttipanna till lunch, (Vilket säger en del om maten, som jag stör mig mer och mer på varje dag) och vi lyckades återigen ta oss igenom dagen levande. 

När jag kom hem väntade plugg. Vi ska ha ett litet prov imorgon (samhällskunskap) och ett läxförhör. (spanska) Vi skulle även ha förberett en bok att ta med oss till engelskan, så i kombination med uppläggning av övrigt läx-schema har det blivit en del att tänka på. Ska bli så skönt imorgon eftermiddag när jag fått undan en del! Ska försöka unna mig något då, lite fritid möjligtvis. Lyx.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar