lördag 17 oktober 2015

På minuten

Igår var det fredag och jag vaknade upp utan röst. Hela dagen blev det värre och värre och idag undrar jag om jag någonsin kommer prata igen, haha. Efter en dag i skolan åkte jag och Elin (från min parallellklass) till stan. Vi tog en sub och sen tittade vi lite i affärer. 

Jag ville verkligen få tag i några varma, mysiga hösttröjor och någon äckligt varm vinterjacka. Som vanligt hade jag otur och fick inte med mig någonting hem. Jag fick trösta mig med att jag åtminstone hade otur i mina nya Timberlands, som är typ det vackraste jag någonsin lagt mina ögon på! 


På kvällen kröp jag ner i soffan med filt, te och popcorn och kollade på en serie. Jag hade inget plugg att göra på hela helgen så jag kunde bara ta det lugnt. -TRODDE jag. 

Mobilen plingade till och plötsligt satt jag vid datorn och pressade deadline tillsammans med min biologigrupp. Jag trodde jag gjort mitt för arbetet men så var det inte. Vi skickade in kanske 3min innan deadline och vid det laget var jag jävligt less på att skriva om organismer, nischer och habitat. När vi var klara åkte jag direkt till Benjamin och sov där. Härligt!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar