lördag 28 november 2015

Chillar med Jessica

Hello! Sitter just nu och tittar på Jessica Jones i soffan. Den är helt okej, bra men inte fantastisk. I veckan har jag pluggat, eftersom terminens "slutspurts-veckor" har dragit igång. Jag höll tal i torsdags och hade prov igår, på månad har jag ett svinstort prov, och på tisdag muntlig redovisning. Under veckan kommer jag ha fyra "nationella prov" i spanska, och veckan efter det blir det kursprov i matte, och att skriva klart en novellanalys. Som ni ser är det ett rätt kompakt schema jag har att göra med, men jag tror allt kommer kännas mycket bättre när jag fått gjort mitt biologiprov på måndag! 

Förutom plugg har jag hunnit vara med Benjamin några gånger, vi sov ihop i tisdags och sådär. Igår var jag med tjejerna, Jesper, Hugo (Olivias kille) och Linus hos Ebba. Det var trevligt, vi såg på film, pratade och åt massa snacks typ. Det var väldigt skönt att komma hemifrån (bort från biologiboken) en stund! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar