söndag 8 november 2015

Godnatt!

Igår eftermiddag/kväll satt jag och mamma och försökte åtgärda det där med min uppsats. Vi tog bort hur mycket som helst och slutade upp med 1,70 sida av de 2,5 jag skrivit från början. Tillslut gick det inte att korta ner mer, så vi får försöka igen någon annan dag. Blir så jävla arg över det där. Hur kan ett stycke eller två över (den otroligt SNÅLA) max-längden väga tyngre än en allmänt kvalitativ text? 

När jag pluggat klart kom Benjamin och vi slökollade lite på en film och åt chips. Jag behövde verkligen det. Det är viktigt att unna sig att varva ner ordentligt, trots att man har 1000 saker att göra.

Imorse gick vi upp sent, drack kaffe och bara var i ett par timmar, innan jag körde hem honom. Efter det spenderade jag större delen av dagen sittandes på golvet framför min förstärkare, där jag sjung karaoke. Haha. I slutet av kvällen kom Ellen och Emelie hit med jordnötsringar och Cola, enligt beställning. Mycket trevligt! :)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar