torsdag 12 november 2015

Ut i skogen

Hej hej! Nu har jag varit hemma i ett par timmar och kollat på serie, druckit kaffe och laddat upp mig lite inför kvällens "nattorientering". Innan jag kom hem fick jag världens sug efter kebabpizza, så jag, Benjamin och Kalle (som jag mötte vid bussen) gick och åt det! 
(Vi ska ha orienteringen istället för idrott idag, så vi fick sluta lite tidigare. Det vi kommer göra är alltså en orientering i mörker, inget jag ser fram emot, men det ska bli skönt att ha det gjort!)

Den här veckan har varit början på "slutspurten" innan lovet. Vi har börjat jobba matte på ett nytt sätt nu innan NP, så vi ska jobba ett kapitel i veckan. Inte så bra eftersom det är nu det börjar bli svårare (tydligen??). I onsdags hade vi inte ledigt/schemafri dag, för niorna skulle komma och kolla på skolan. Vi var alltså i skolan och hade vanliga lektioner, inte vad man önskat, men det var lite som att dra av ett plåster! Som ni kanske förstår längtar jag till helgen nu, även om jag kommer behöva plugga en del då med.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar