söndag 13 december 2015

Vecka 50

Hej hej! Den här veckan har jag fått massor gjort, jag har haft fyra matte-np, ett spanska-np (muntligt), skickat in en novellanalys och fått respons på lite grejer. När jag inte har pluggat har jag varit med BenjaminUtöver det har jag passat på att prova sushi-stället bredvid skolan för första gången. Inte jättegott, men absolut ätbart! -Skönt med tanke på att skolmaten inte är något vidare! 

I fredags åkte jag till stan efter skolan och köpte årets första julklapp! Det är så mysigt i stan nu i juletider, även om tusentals ljus, goda dofter, marknadsstånd och allt det där lockar betydligt fler än mig. När jag köpt en liten grej och käkat McDonalds-mat på busshållplatsen (elegant som alltid), åkte jag hem, för att lite senare vara med Emelie och Alexandra

Igår (lördag) kom Benjamin hit någon gång på förmiddagen och vi låg inne hela dagen framför Netflix. På kvällen blev det supergod mat och sedan en kort promenad, kanske för att undermedvetet rättfärdiga den följande chipsfrossan. 

Idag har vi också bara tagit det lugnt, kollat serier, myst. 
Inte mycket annat kan begäras av en, kalla decemberdagar som denna.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar