lördag 11 februari 2017

Sportlov!

Lov, äntligen! Igår hade jag sovmorgon som spenderades framför tv:n med smoothie, en stund senare fann jag mig själv i stan där jag köpte en present och fick en ros från en tidningsförsäljare. 

Efter de få timmar jag tillslut var tvungen att spendera i skolan åkte jag, tillsammans med Melina, Corrynna, Linnea, Emma och Elias hem till Linnea. Där gjorde vi amerikanska pannkakor, hade lite yoga (haha) och chillade. Runt sju åkte jag vidare till Alexandra där tjejerna samlats för taco-kväll och övernattning. Mysigt! 


Imorse vaknade jag helt förstörd, med halsont och en bekant tyngd i kroppen. Troligen väntar febern och förkylningen runt hörnet, och lovet kommer förmodligen påbörjas i soffan med litervis med te. Pga mitt tillstånd var det perfekt jag jag välkomnades till köket av nygräddade amerikanska pannkakor, frukt, smoothie, juice mm, och att vi nu samlats kring tv:n, nedbäddade under varsin filt, för att se på Ratatouille!


Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar