lördag 10 juni 2017

Studentmottagningar och fika

Jag blev plötsligt väldigt trött, och konstigt är väl inte det efter den fullspäckade dagen jag hade igår. Jag hade skolavslutning, men den gick jag inte på gör jag kände mig fortfarande inte riktigt bra. Trots det gjorde jag allt annat jag planerat in för dagen: först gick jag på studentmottagning för Moa och Ludvig, där jag hann med mingel och smörgåstårta innan jag behövde gå till nästa mottagning. Den andra studentmottagningen för dagen var hos Jesper men jag stannade inte så länge eftersom jag skulle till Emelie klockan sju. Hos Emelie bjöds det på middag och efterrätt, vi gjorde ett quiz, pratade och dansade. Kul!

Idag har jag varit på konfirmationsfika och efter det köpte jag en bok och åkte hem genom ösregnet. Nu blir det Orange Is The New Black här hemma tills Benjamin kommer! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar