torsdag 13 juli 2017

Avklarade körlektioner firas med glass

Nu är min första körlektion avklarad! Som det ser ut för tillfället (dvs om jag inte köper till något) har jag sex körlektioner kvar jag ska dessutom hinna med riskettan, risktvåan och en sk. "garagelektion" innan jag förhoppningsvis kan klara av prov och uppkörning. Det känns både mycket och lite men förhoppningen är såklart att det ska bli alldeles lagom och helst relativt smärtfritt.


Förutom att spendera alldeles för mycket tid i olika bilar (med tanke på hur fint väder det har varit) har jag idag både hunnit med att slå en pling till banken, äta glass på piren med Amanda och Emelie, samt att se klart filmen The Good Dinosaur som jag påbörjade igår. Filmen var väldigt söt och väldigt sorglig, kort sagt smälte den mitt hjärta!

Imorgon blir det en sväng förbi mormor och på kvällen ska jag på fest hos Linnea och Johanna! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar