söndag 21 maj 2017

En strålande helg

Glad söndag på er! Det har varit en bra helg hittills och jag tror att det är en bra vecka som väntar. I fredags hade jag spanskaprov, två stycken, så nu är den kursen avklarad. På eftermiddagen kunde jag således ta det lite lugnt och fika med det vanliga gänget från klassen, det blev räkmacka och en kall Coca-Cola på en solig uteservering. Livet lekte! Efter ungefär en timme där kom Emelie och hämtade mig, vi kollade i lite affärer efter en studentpresent och åkte tomhänta hem till mig, där vi spenderade kvällen tillsammans med Ellen och Amanda. 

Igår gick jag upp tidigt och pluggade matte, varpå jag åkte in till stan för att fika med Benjamins mamma och systrar. Det var en kall och blåsig dag, alldeles för kall för att spendera på Starbucks uteservering, men det var mysigt! Efter vi tagit en kaffe promenerade vi bort och träffade Benjamin, som skulle på studentbal. Vi hejade och tog lite kort på honom och sedan rörde vi oss hemåt. Jag åkte direkt till André W för grillkväll med kompisarna. Det var jättetrevligt och jag dansade hela kvällen. Underbart!





Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar