onsdag 25 maj 2016

Date night

Det känns som lördag, men just den här veckan är det skönt att morgondagen är en torsdag och inte en söndag. Jag behöver all tid jag kan få till att plugga det sista.

Igår var det alltså inte fredag, utan tisdag, och på tisdagar brukar jag alltid vara med Benjamin. Igår var det lite extra speciellt, då vi var ensamma hemma och körde en riktig date night. Först åkte vi och handlade och när vi kom hem satte vi nästan direkt igång med maten. Vi hjälptes åt att laga jättegod fläskfilé med fyllning, klyftpotatis och sås. Jag gjorde den rätten till oss en annan gång och det blev minst lika lyckat igår som sist. Det var riktigt gott och vi hade en mysig middag tillsammans med cider och tända ljus! Resten av kvällen myste vi bara och hade det bra. Det var en lyckad date! 


Idag var Benjamin ledig och jag hade studiedag, så vi var med varandra. Jag pluggade en del men utöver det så blev det såklart även lite serie-tittande, matlagning (dubbla kycklingrätter denna gång) och annat bra! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar