söndag 8 maj 2016

Sommarvärme

Hej hej! Nu sitter jag på bussen och ska snart möta upp Linnea. Vi ska grilla och lite så hos henne! 

Min helg har varit väldigt bra! I fredags tog jag det lugnt hemma och på eftermiddagen kom Benjamin till mig och såg på film. Han sov hos mig och igår (lördag) började vi dagen med en zündapp-tur i det fina vädret. Vi träffade Isac, Alfred och Thea en snabbis och sedan åkte vi hem igen för att åka med familjen till mormor.

Både min mormor och morbror fyllde jämt (25 och 60), så de hade 85årsfest ihop. Det var mycket folk där och det var väldigt trevligt! Under kvällen blev det både mat, fika, dans och en del andra roliga grejer, kul! Vi kom hem sent på kvällen och somnade gott! 
Partyhatten på, haha!

Imorse åt jag och Benjamin frukost i uterummet och sedan lade vi oss på balkongen och solade en stund. Lite senare åkte vi och träffade några kompisar, och sedan satte vi oss på en pir och åt glass. Mysigt! Det är kul att det äntligen känns som sommaren är här nu, som vi har väntat!

Pssst! Nu har jag startat igång sommarens "projekt": jag ska göra en sommarfilm! Tänkte att jag skulle fånga sommarens höjdpunkter med den fantastiska fisheye-effekt som GoPro tillhandahåller, något att titta tillbaka på under årets mörka dagar! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar