måndag 2 maj 2016

Simning, glass och sol!

Jag är helt slut, funderar på att spendera resten av dagen i soffan under en filt! 

Imorse åkte jag till skolan och fixade lite med vår engelskafilm (som dock inte blev klar, men det är bara musik och sådant kvar), och nu på eftermiddagen åkte vi och stress-åt hysteriskt goda kyckligburgare på McDonalds. Efter det fick vi fick skynda oss till badhuset för att simma med klassen. Det var det som fick min välfyllda (med trötthet) bägare att rinna över.

Vi fick testa att göra några av de grejer som behövs när man ska ta Magistermärket, vi hann inte allt men jag fick iaf full pott på livräddning och att typ trampa vatten (vi gjorde det i 12 minuter, det brann i låren), haha! Vissa grejer var jobbigare än andra, för att ta märket behövs bla en bröstsimssträcka på 1km, som tur var var det inget krav idag..

Simningen gjorde att jag missade min buss, men det gjorde inte så mycket för jag, Melina och Corrynna tog en glass i solen innan nästa kom. Det var riktig skönt ute idag och jag har hört att det ska bli 18 grader på fredag! Jag längtar! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar