onsdag 18 januari 2017

El, bättre för Ohms karriär än min

Jag har pluggat i nästan tre veckor för provet vi hade idag, jag längtade efter känslan av en tyngd som lättade från mina axlar, men så blev det givetvis inte. Provet var jättesvårt och frågorna skiljde sig mycket från de vi arbetat med, så trots att jag slitit så hårt med pluggandet räckte det inte till. Jag aldrig jag skrivit så dåligt tidigare, någonsin. Nu hoppas trots klumpen i magen att jag på något magiskt vis lyckats knipa åt mig ett bra betyg, att jag hittat några rätta svar i det hav av förvirring och ren och skär panik som jag simmade runt i mellan 9 och 11.30 imorse. 

Bild från i lördags, "plupparna" på bordet är Marabous jordnötter i choklad, och det enda bra med dagen..


Efter provet åkte jag till stan där Joel bjöd mig på lunch. Det blev biff på Jensens, mysigt! När vi var klara där fick jag vänta i ca 50 minuter på min buss, vilket var mindre mysigt, men nu är jag påväg hem och redo för en lång powernap! Planen för i eftermiddag är egentligen bara att ta det lugnt och vila huvudet, jag ska nog skriva en spanskatext (vi ska rätta/skriva om en rättad text) också, då den ska in på torsdag. Skönt att inte behöva stressa så mycket! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar