måndag 18 maj 2015

På bussen

Hej hej! Nu är vi påväg mot Polen och har trängt in oss i en trång, varm buss. Som tur är är temperaturen mycket bättre nu än den var den första halvtimmen, men i övrigt är det rätt obekvämt här. Som tur är finns det uttag för laddare, toalett och musik överallt. Det är lite av varje: klassiker, schlagerhits, Roffe, dubstep (tyvärr), fjortisdunk och som typ är tagg-låtar som 500 Miles. Haha! 



Vi har åkt i runt tre timmar nu och är för tillfället någonstans ovanför Helsingborg. (Åtminstone om man ska tro min telefon)

När vi kommer ut ur Sverige kommer jag stänga av mitt nät och därmed vara beroende av wi-fi. Det verkar inte som det kommer finnas på hotellet, så jag kommer inte kunna blogga. Men jag ska försöka skriva, så det bara är att publicera det när jag får möjlighet! 

Jag håller tummarna för en bra resa. Ni får ha det jättebra!
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar