tisdag 12 april 2016

Besviken

Hej! Nu sitter jag på bussen på väg till stan där jag ska titta efter lite kläder jag fönstershoppat online, haha. Jag har precis haft matteprov, och trots att jag pluggat jättemycket gick det riktigt dåligt. Vi hade prov på 1 kapitel och ca 1/5 av ett annat kapitel, typ hela provet handlade om det kapitlet vi haft minst kändes det som, så det var riktigt surt...

Igår hade jag engelska muntligt (NP) tillsammans med Linnea, och det gick väldigt bra! Jag tyckte det var lätt, men det är ändå skönt att ha det gjort såklart! Efter talet hade vi håltimma, så vi åkte in till stan och köpte en liten belöning till oss själva för att vi kämpat så väl med provet.

Mega-wienerbröd med choklad både i och på, SÅ gott!
På eftermiddagen fäktades vi (på idrottslektionen), och det var faktiskt väldigt roligt! Efter fäktningen gick jag och Linnea återigen iväg för att äta onyttigt: BK denna gång eftersom maten i skolan var slut när vi egentligen skulle ha ätit lunch. 

Corrynna, Hadi och jag

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar