lördag 9 april 2016

Check check

Hello! Den här veckan har verkligen varit "pang på"! Igår gjorde jag(/gjorde klart majoriteten av) de förbockade sakerna på listan nedan, samt fick tillbaka hemtentan i biologi som jag lämnade in innan lovet (det gick ganska bra!). Det känns alltid otroligt skönt att få bocka av saker från Att-göra-listan. Att idrottsinlämningen äntligen är färdig, och ligger utskriven på mitt köksbord är helt fantastiskt. Det är nog den som varit jobbigast, den har liksom hängt över mig, men nu är den helt färdig (ska bara korrekturläsas igen och skickas in) med tabell, bilder, text och allt! Det jag har kvar nu är främst Nationella Proven, ett matteprov (på tisdag morgon) och sedan ungefär en examination i varje ämne. Efter det är det sommarlov och längtan är stor!


Idag är det lördag och om sanningen ska fram måste jag plugga lite även idag, men jag tänker att jag kanske ska skjuta fram det till en timme eller två från nu. Ikväll är jag bjuden till både Andreas och Olivia där vänner och trevligheter väntar, men jag tror att jag ska fokusera på skolan den här helgen (vilket jag redan planerat, eftersom det är nödvändigt), och när jag är klar bara ta det lugnt hemma. Tråkigt att behöva avstå, men jag tror att jag verkligen kan behöva det den här helgen!

Btw, jag tror att jag i dagarna ska köpa två grejer jag längtat efter (avslöjar när det är gjort). Jag är så taggad! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar