söndag 24 april 2016

Snöar in sommaren

Efter snö kommer solsken? Det känns lite konstigt att få det bekräftat i slutet av april månad, men så lever vi ju också i ett av världens nordligaste länder...

Vad händer idag? Jo, vi (jag, Benjamin och hans bror) har kollat på filmen Death sentence, som var riktigt bra! Annars har vi mest tagit det lugnt och myst med hunden. Nu ska jag hem och äta så många jag kan av de hamburgare familjen inveg grillen med igår, och som jag suktat efter sedan förra veckan! 
Igår åkte jag och Emelie in till stan en sväng för att titta lite efter en highlighter som skulle kunna urskiljas någorlunda bra från det snövita skämt till organ jag kallar min hy. Vi gav upp vårt uppdrag rätt fort, när vi insåg att det var näst intill omöjligt. Efter det hängde hon med mig på en lunch på sushibaren, till vilken jag går så ofta att jag är förvånad över att de inte frågar om jag vill ha "det vanliga" när jag kommer in. Efter sushin åt vi lite efterrätt på Yoghurtbar och sedan åkte vi iväg åt olika håll: Hon mot sin mor och jag till Benjamin. Det var en bra dag, och en solig en!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar