fredag 29 april 2016

Filmat!

Hej! Nu är jag på väg hem efter en lång dag. Den började som vanligt med skola, och när vi slutat åkte jag, Linnea, Charlee och Cassandra för att spela in vår engelska-skräckfilm. Innan vi åkte till Linnea för att filma köpte vi dock med lite fika rekvisita... Gott!

Filmandet gick bra och var ganska roligt! Jag och Linnea satt kvar och klippte lite efter att de andra gått, och det såg faktiskt rätt bra ut! Vi har fortfarande en del kvar att göra, men det känns bra att komma igång på riktigt och ta tag i saker och ting. Nu har jag spenderat en stund i väntan på olika bussar i mörker och ösregn, och längtar efter att få komma hem och lägga mig. Känner hur ögonen börjar ge sig för kvällen, haha!
Bild från Bråvalla förra året. En av de bästa dagarna i mitt liv!

Btw: Det blir Bråvalla i år igen! Vi köpte biljetterna igår och har bokat ett jättemysigt (såg det ut som iaf..) hotell. Det ska bli riktigt kul, jag längtar!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar