måndag 11 september 2017

Förberedelser för turbulens

Jag styr min kosa hemåt: mot plugg och mellanmål, det sistnämnda är min högsta prioritet för annars kommer jag gå under. Stresskranen blev i takt med att terminens första fysikprov flyttades en vecka åt fel håll vriden till max. – Så här sitter jag nu, några veckor in i terminen, med hjärtklappning. Inget nytt, inget man inte kan ta sig igenom!

En tappert studerande Elias 

Helgen har varit bra! Benjamin sov hos mig i lördags och stannade fram till eftermiddagen igår. Vi kollade på serier och planerade en date för nästa vecka, kul! Det var skönt att få slappna av lite (och friskna till från förkylningen) innan veckan drog igång. Mitt liv de kommande dagarna (kanske snarare veckorna) kommer antagligen främst bestå av plugg, plugg och mera plugg. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar