måndag 18 september 2017

Söndagsdate - 3 år

Hej! Jag slutade precis och är nu påväg hem där plugg och mellanmål väntar. Foto och fysik är på agendan idag då det är fysikprov imorgon. Jag är otroligt stressad och ångestfylld, men mer än sitt bästa kan man ju inte göra, och om det skulle gå dåligt beror det med högsta sannolikhet på att jag haft alldeles för kort tid på mig att plugga.

Igår lade jag plugg-stressen åt sidan och fokuserade på att ha en riktigt bra dag. Det var nämligen så att jag och Benjamin firade tre år tillsammans genom att äta en tidig middag och att gå på bio. Vi testade en ny restaurang och blev väldigt nöjda: det var mysigt och det spelades bra musik, men bäst (och viktigast) av allt var maten. Jag åt kalventrecote med klyftpotatis och rödvinssås och till efterrätt delade vi på en créme brulé med passionsfruktsglass, så himla gott! På bio såg vi en skräckfilm, den nya versionen av IT. Jag tyckte att filmen var bra, sevärd, men det blev inte en favorit. Sammanfattningsvis var dagen jättebra och vi var nöjda, så det var kul! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar