lördag 23 december 2017

Revben och glitter

Imorgon smäller det likt en gigantisk smällkaramell! Det blir julafton och allt som hör till, vilket i vanlig ordning känns helt underbart! Faktum är att jag redan tjuvstartat julfirandet: först julmyset med tjejerna och Benjamin i torsdags, och idag lite julfirande med familjen, farfar och fastrarna. Det vattnas redan i munnen så fort tanken på de utlovade revbensspjällen korsar mitt stilla sinne. I övrigt är det en ganska lugn och skön lördag idag: inga läxor som ligger och tynger mina stackars axlar, ingen städning som måste tas tag i (jo, egentligen, men jag har gjort bedömningen att dammet kan involveras i mitt minimala julpynt genom att få illustrera snö) och ingen stress. Bara glädje, några sidor i en god bok som väntar på att bli genom-malda, och lite spelande av 'NSYNC's julplatta. Underbara högtid.

Här nedan följer några kolossalt juliga bilder från julmyset. "Från oss alla, till er alla", och allt det där.

 ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar