fredag 16 mars 2018

Klar.

Tänk, nu är det över, åtminstone detta moment. Sedan början av december har det hängt över mig, och nu är det över. 34 sidor litteraturanalys á la Karin Boyes författarskap: KLAR, en muntlig redovisning om samma analys: KLAR, foto-miniinlämning: KLAR, och som grädden på moset: engelskaboken: UTLÄST och salskrivning kring den: KLAR. ”Klar”, vilket vackert ord. Det ringer fint. Mums!

För att fira att jag överlevt den vecka jag fasat så för, ”Hell Week”, blir det festligheter. Idag håller skolkamrater hemmafest och imorgon ska jag semi-ironiskt hänga med Emelie, Ellen, Olivia med flera på en riktigt exklusiv ”De vet du”-spelning på Trädgår’n. Härligt! Dans är bra för själen, har jag hört. - Eller var det jag själv som sade det? Oavsett ursprunget av detta konstaterande är det helt sant.

Glad helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar