tisdag 15 november 2016

Sovmorgon!

Efter en helg full med stress och en dag med besvikelse och ångest fick jag äntligen slappna av. Jag kom hem och min hjärna var fullständigt, som jag brukar säga, friterad. Jag frös och kände mig nere, men framförallt var jag utmattad. Det tog en stund att ladda upp batterierna, men en stor kopp te med honung kan göra underverk!

Under den tidiga kvällen gick jag igenom familjens nyinköpta bok med Håkan Hellströms låtar (med ackord) från pärm till pärm. Jättebra bok med fina bilder! Sedan sjöng jag julsånger tills Benjamin kom, för ja, det är ju ändå november.. ;)

När Benjamin kom föreslog jag att vi skulle kolla på den nya Netflix-serien The Crown, som rekommenderades på youtube. Vi hade tyvärr otur med Netflix-anslutningen så det fick bli Vänner-Dvd istället! 

Vi gick och lade oss ganska tidigt igår, men jag var ändå svintrött när Benjamin vinkade hej då imorse. Själv hade jag sovmorgon eftersom vår labb är flyttad till imorgon, så det var inte förrän nu precis som jag gick på bussen mot skolan. Skönt! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar